Pressmeddelande -

​SESNordic nominerade till Årets Kvinnliga Företagare – Företagsgalan 2015 i Vilhelmina

foretagsgala-sesnordic

Den 14 november uppmärksammas Vilhelminas företagare under Företagsgalan 2015. Arrangemanget är ett samarbete mellan Visit Vilhelmina, Företagarna och Lokaltidningen och priser delas ut i kategorierna Årets Företagare, Årets Kvinnliga, Årets Manliga, Årets ”Still Going Strong” samt Årets Marknadsförare.

SESNordic är 2015 nominerade i kategorin Årets Kvinnliga Företagare.

De nominerade tas fram av en oberoende jury. 3 st nominerade i varje kategori presenteras under oktober månad i Vilhelmina aktuellt samt på www.visitvilhelmina.se och facebook. Därefter får alla lägga sin röst via sms-röstning eller här på webbplatsen. Rösta på det företag och den person som Du tycker ska vinna utmärkelsen. Vinnare i varje kategori presenteras under galakvällen.

Det känns så fantastiskt roligt att ha blivit nominerad till det prestigefyllda priset Årets Kvinnliga Företagare 2015. Självklart vill vi helst vinna och ta hem priset men bara att ha blivit nominerad av alla de människor runt ikring som röstat på oss är sannerligen vinst nog – säger Rebecca Hansson VD SESNordic.

Det ska bli otroligt spännande på lördag den 14/11 och vi är taggade till max. Vad jag har förstått, med ett rekordhögt röstningsdeltagande, ett fantastiskt engagemang och vilja från allmänheten, blir detta en rejält spännande kväll att se fram emot. Stort tack till de som nominerat oss, avslutar Rebecca Hansson.

Visit Vilhelminas webbplats finns samtliga nominerade i respektive kategori. Vinnare i respektive kategori tillkännages på Företagsgalan 2015, lördag 14/11 på Vilhelmina Folkets hus.

Varmt välkomna!

För ytterligare information kontakta:

Rebecca Hansson | VD SESNordic

• sökmarknadsföring
  • kvinnliga företagare
  • företagarna

SESNordic är en renodlad fullservicebyrå för tjänster inom sök, sökstrategier och marknadsföring i sökmotorerna, vilket inkluderar tjänster inom Sökmotoroptimering SEO, Sponsrade länkar, Strategier för Digital marknadsföring, Mobil annonsering, Annonsering i Sociala Medier, Konverteringsoptimering, Webbanalys och utbildningar inom nämnda områden.

SESNordic kännetecknas av hög kvalitet och hög kompetens samt proaktivt och effektivt projektledningsarbete. SESNordic levererar RESULTAT.

Rebecca Hansson

Presskontakt VD SESNordic AB 0940 125 55