SESNordic Välkomnar SEO konsult och projektledare Martin Kanon till sökteamet i Vilhelmina

Sökbolaget i södra Lappland fortsätter att växa och SESNordic rekryterar ytterligare SEO konsulter.

1 Maj började Martin Kanon som SEO konsult på SESNordic AB och idag arbetar han i teamet för sök och sökstrategier på SESNoridic med att operativt projektleda, planera och utföra SEO/SEM aktiviteter för kunder inom den europeiska marknaden.

Martin, som närmast kommer från bygg- och anläggningsbranschen med mångårig erfarenhet av både projektledning och planering men även, kundfokuserad försäljning och relationsskapande kundkontakter, innehar mycket goda kunskaper inom digital responsmarknadsföring och kompletterar teamet för SEO, SEM, SMM och webbanalys mycket väl.

Det känns verkligen inspirerande att få tillhöra ett team som varit med och byggt upp så många fina kundreferenser. Jag hoppas kunna bidra med min bakgrund och erfarenhet för att fortsatt stärka SESNordics kunders position inom digital marknadsföring. Det ska bli extra kul att få utbyta kunskap med alla professionella medarbetare!, säger Martin Kanon, projektledare och sökkonsult på SESNordic.

Jag är mycket glad över att Martin valt att börja hos oss på SESNordic. Martins gedigna erfarenhet av att hantera och planera avancerade projekt är givetvis ett stort tillskott för oss på SESNordic. Martins bakgrund, erfarenhet och profil är helt rätt och han har redan klivit rätt in i ett par nya, riktigt spännande kundprojekt, säger Rebecca Hansson, VD SESNordic.

Sökmotormarknadsföring är ett av de mest expansiva områdena inom digital marknadsföring och därför fortsätter vi att satsa på utveckling av Nordens bästa tjänster inom organisk sökmotoroptimering, sponsrade länkar och webbanalys för små och medelstora företag, avslutar Rebecca.

För ytterligare information kontakta:

Google+ | Twitter

Martin Kanon | SESNordic