Sökbolaget växer och söker nu 2st projektledare och SEO / SEM konsulter

SESNordic fortsätter att växa och söker nu 2st drivande medarbetare till kontoret i Vilhelmina

SESNordic är en fullservicebyrå för tjänster inom sök, sökstrategier och marknadsföring i sökmotorerna, vilket inkluderar SEOSEMPPC, strategier för digital marknadsföring, mobil annonsering, Facebook annonsering, konverteringsoptimeringwebbanalys och utbildningar inom nämnda områden.

Med säte i norra Sverige, Vilhelmina, har SESNordic hela norden, europa och världen som arbetsplats.

- Det är en förmån att driva och utveckla företag i Norrlands inland och eftersom vi arbetar med webben har det heller ingen betydelse var vi fysiskt är placerade. Internet gör det inte bara möjligt, utan gör även arbetet fördelaktigt, effektivt och tidssparande med ex webb- och telefonmöten. Givetvis blir det även en del resande då det är både trevligt och viktigt att också träffa kunder och samarbetspartners samt då vi utbildar och håller kurser inom vårt verksamhetsområde. Flygplatsen i Vilhelmina har dagliga direktflyg till och från Stockholm vilket fullt möjliggör en arbetsdag i Stockholm, så både internet och flyget är oerhört viktigt för vår verksamhet, säger Rebecca Hansson, VD SESNordic.

SESNordic har idag kunder i hela Norden och målgruppen är små till medelstora företag som vill ta ett genomgående grepp om sin sökstrategi och digitala marknadsföring. Sökmotormarknadsföring är ett av de mest expansiva områdena inom digital marknadsföring och utvecklingen går snabbt framåt.

Det är självklart fantastiskt roligt att vi har behov att anställa fler duktiga personer till bolaget. Fokus är att leverera ordentliga resultat till våra kunder och för detta krävs engagerade medarbetare som hänger med i utvecklingen och ligger i framkant för att kunna arbeta proaktivt och guida rätt i SEO-världen. Och SESNordics nya medarbetare kommer att få arbeta tillsammans med några av SEO-områdets bästa SEO och SEM konsulter, avslutar Rebecca Hansson.

Annonsen för 2st projektledare och SEO / SEM konsulter
Annonsen på Arbetsförmedlingens webb

För ytterligare information  kontakta:

Google+ | Twitter

www.sesnordic.se