SF Bio Konferens & Event tecknar avtal med onlinetjänsten Invajo för hantering av 3 000 event

SF Bio Konferens & Event kommer att erbjuda sina kunder onlinetjänsten Invajo för inbjudningar, anmälningar och deltagarhantering för de 3 000 event som varje år produceras i SF Bios biografer. För de ca 1 500 eventen som även omfattar en filmvisning finns även speciellt framtagen funktionalitet för att underlätta upphovsrättsägarens intresse och hantering av filminformation, bilder och trailer.

SF Bio Konferens & Event använder den version av Invajo som är helt anpassad för konferensanläggningar, hotell, eventlokaler och byråer.

-  Förutom att vi ger ett tydligt mervärde till våra kunder som bokar våra biografer för möten och event så ökar det även vår kontaktyta mot deltagarna och ger oss nya intäktsmöjligheter. Ingen annan än Invajo möter vårt behov som anläggning på de delarna så att valet föll på Invajo var självklart, säger Patrik Dyrendahl som är affärsområdeschef på SF Bio Konferens & Event.

-  Kraven ökar på anläggningarna att erbjuda den här typen av tjänster, och vi är självklart glada att SF Bio Konferens & Event, med den volym av event som sker i deras biografer väljer Invajo, säger Fredrik Berglund, VD och grundare av Invajo.

Fredrik Berglund, VD Invajo, på 0733-96 99 22 eller via fredrik@invajo.com

Patrik Dyrendahl, SF Bio Konferens & Event, på 0722-46 90 41 eller via patrik.dyrendahl@sfbio.se

• mötesskolan
  • patrik dyrendahl
  • rigoletto
  • evenemang
  • invajo

SF Bio Konferens & Event är verksam på 16 orter i Sverige med 33 biografanläggningar och erbjuder salonger med konferensteknik för både mindre och större sällskap. SF Bio Konferens & Event är ett affärsområde inom SF Bio AB. För bokningsförfrågan ring: 0771 11 12 13.