Sheraton auktionerar ut drömhelg för tennisälskare!

För nionde året i rad är Sheraton Stockholm Hotel stolt sponsor och officiellt spelarhotel för Intrum Stockholm Open. Detta firar man stort med att auktionera ut en exklusiv tennishelg på Sheraton Stockholm Hotel och Stockholm Open till en lycklig tennisälskare där ute. Auktionen är till förmån för Unicef.

I drömhelgen ingår finalplatser till Intrum Stockholm Open 2017 samt boende och middag på Sheraton Stockholm Hotel. Detta gäller nu i helgen, 21-22 Oktober, 2017, så vill man vara med och buda gäller det att vara snabb. Alla intäkter går oavkortat till Unicef.

Vinnaren kan njuta av boende med underbar utsikt över Riddarfjärden 21-22 oktober, en trerättersmiddag, sköna sängar och härlig frukostbuffé. På söndagen kan man bänka sig på finalplatser till Intrum Stockholm Open på Kungliga Tennishallen i Stockholm och se på när några av världen bästa tennisspelare kämpar om årets prestigefulla titel. Dessutom får man komma in bakom kulisserna på Kungliga Tennishallen, med access till Sheratons Sky Box med perfekt vy över banan samt access till Sponsor Village. Det blir även VIP-transport till och från Kungliga Tennishallen.

Vi är otroligt glada att kunna auktionera ut denna härliga tennishelg och är säkra på att den kommer bli mycket uppskattad av den lyckliga tennisälskare som kammar hem den, säger Anna-Karin Werner, försäljningschef på Sheraton Stockholm Hotel.

Ni hittar all information om tennishelgen och budgivningen på auktionssidan på Tradera.

Sheraton Stockholm är ett förstklassigt hotell beläget i centrala Stockholm. Hotellet erbjuder 465 rymliga gästrum med hög komfort med Sheraton Sleep Experience® sängar, Sheraton Fitness och 24 timmars roomservice. Sheraton har även Stockholms mest flexibla konferensvåning som kan ta emot events och konferenser för upp till 600 personer. Sheraton ägs av Marriott International, världens största hotellkedja med fler än 5700 hotell i 130 länder.