Affischer – produktnyhet från Skyltmax!

Nu går det att designa sina egna affischer på Skyltmax.se! Affischer eller posters erbjuds i storformat, perfekt för verksamheter som vill synliggöra en kampanj, ett event, en produkt eller tjänst på ett enkelt och prisvärt sätt.

Affischer i egendesign

Skyltmax erbjuder nu affischer i storformat i upp till 4 x 1,2 meter. Affischerna lämpar sig perfekt för butiker, företag, föreningar och privatpersoner som vill synliggöra en kampanj, ett event, en produkt eller tjänst på ett enkelt och prisvärt sätt. På Skyltmax hemsida är det möjligt att utforma sin egen reklamaffisch, kampanjaffisch, valaffisch, konsertaffisch, butiksaffisch eller poster till hemmet. Materialet utgörs av fotopapper som printas med digitaltryck, ett tåligt material som kan användas både inomhus och utomhus.

Växande produktsortiment

Skyltmax har sedan starten 2008 utökat sitt produktsortiment avsevärt. Idag erbjuder Skyltmax gravyr- och printprodukter av olika slag. De senaste åren har sortimentet utökats med bland annat banderoller, rollups, mässingsskyltar och magnetskyltar.

Levererar till hela världen

Skyltmax är idag aktiv på marknader både inom och utanför Europa. Sedan starten 2008 har över tre miljoner skyltar levererats till fler än 80 länder världen över. Och det finns potential att växa ytterligare. Med lokalanpassade hemsidor har Skyltmax lyckats skapa de rätta förutsättningarna för att nå ut till så många som möjligt. Här tas allt från språk, betalnings- och leveransalternativ till specifika förväntningar för varje marknad med i beräkning. För mer information, besök Skyltmax.se.