Kundsynpunkter - en gåva!

Tack för alla synpunkter! Och tack för allt engagemang! Ris som ros – det är ovärderligt för vår utveckling och målsättning, Sveriges mest nöjda hyresgäster.  Så fortsätt bidra genom att framföra vad du tycker, idéer, saker vi kan gör bättre och annorlunda.

Under november månad fick vi in drygt 20 synpunkter via e-mail och via vår förslagslåda. Som brukligt har personal från förvaltningen och från oss på kundservice tillsammans gått igenom varje synpunkt. Och med detta Temabrev – kundsynpunkter, får du en redovisning av både frågor och svar.

Under den här mörka och kalla årstiden handlar många kundsynpunkter och serviceanmälningar om värmen. För någon månad sedan mailade vi ut ett Temabrev som handlade just om våra riktlinjer, om fakta, tips och idéer på ökad värmekomfort och hur vi arbetar med våra system och driftanläggningar. Temabrevet finns på vår hemsida eller kan du ringa alternativt maila kundservice så skickar vi hem brevet till dig via post om du föredrar det.

Nu närmar vi oss julen, ingenting är som väntans tider. Jag hoppas du får en fröjdefull-, varm och härlig julhelg. Vi har öppet alla mellandagar och finns på plats till din service. Glöm inte ljusen! Så hörs vi en bit inpå det nya året!

Synpunkter? Dra dig inte för att framföra dem, bara så kan vi bli bättre.

Så här gör du. Kontakta kundservice på telefon vardagar 8-17, 08-591 796 00 alternativt mail, info@sigtunahem.se Du kan också gå in på vår hemsida www.sigtunahem.se/kundsynpunkter och fylla i blanketten. Samma blankett finns som ett kundsynpunktkort som du kan fylla i när du besöker oss på kundservice.

Vi garanterar återkoppling inom 24h. I vårt kundmagasin Glimten som kommer ut med två nummer per år, i Temabrev och på hemsidan kommer vi redovisa vilka synpunkter vi fått in sedan sist och vilka åtgärder vi är i fas att vidta!

Tack för hjälpen och för ett gott samarbete!

Marina Ekdal, marknadschef