Kundsynpunkter - en gåva

God fortsättning på det nya året och tack åter igen för alla synpunkter! Och tack för allt engagemang! Ris som ros – det är ovärderligt för vår utveckling och målsättning, Sveriges mest nöjda hyresgäster. Så fortsätt bidra genom att framföra vad du tycker, idéer, saker vi kan gör bättre och annorlunda.

Under december månad fick vi in drygt 20 synpunkter via e-post och via vår förslagslåda. Som brukligt har personal från förvaltningen och från oss på kundservice tillsammans gått igenom varje synpunkt. Och med detta Temabrev – kundsynpunkter, får du en redovisning av både frågor och svar.

Den här gången har vi fått kundsynpunkter om bland annat varför inte HLU gäller när man hyr SigtunaHems lägenheter som tillhör BRF Södergatan. Vi förklarar också vad som gäller vid en andrahandsuthyrning. Det har inkommit synpunkter gällande informationen på vår hemsida och att den inte uppdateras ordentligt. Vi har också fått in två värdefulla idéer gällande bland annat el-laddningstolpar för el-bilar och hur det kan bli lättare att sortera i våra miljöhus som vi tar med oss.

Nu har snön fallit, äntligen tycker några, och en del inte. Vi har iallafall en väl förberedd snöjour som rycker ut när snön faller och vill du veta mer om hur det går till kan du läsa mer om det på vår hemsida.!

Tack för hjälpen och för ett gott samarbete!
Marina Ekdal, marknadschef