@temabrev - Kundsynpunkter - en gåva!

Vi på SigtunaHem är övertygade om att kundsynpunkter, kundklagomål, rätt använt är en ovärderlig källa till verksamhetsutveckling. Och en förutsättning för att nå vår vision, Sveriges mest nöjda hyresgäster.

Under oktober månad fick vi in 22 nya kundsynpunkter. Via hemsidan, via mail och via vår förslagslåda. Som brukligt har personal från förvaltningen och från oss på kundservice tillsammans gått igenom varje synpunkt. Och med detta Temabrev – kundsynpunkter, följer en redovisning av svaren. Vi är mycket tacksamma för engagemanget. Och tycker det är både spännande och nyttigt att ta del av alla tankar och funderingar, förslag till förbättringar och på utveckling. Så passa på du också om du går i tankar om saker eller företeelser du undrar över, har åsikter om, eller rent av är förbannad över. Berätta för oss. Bara så kan vi bli bättre! Har du positiva erfarenheter av oss att dela med dig av är vi naturligtvis idel öra att höra det med. Beröm värmer och ger energi att orka ta itu med det som är mindre bra.

Så vill du hjälpa oss? Du behöver inte nödvändigtvis vara hyresgäst hos SigtunaHem för att framföra synpunkter. Vi är idel öra att höra exempelvis vilka förbättringar som du ser som nödvändiga för att vi ska framstå som ett alternativ när du letar ditt drömboende?

Är du vår hyresgäst? Tack för förtroendet. Hoppas du trivs i din lägenhet och med oss som hyresvärd! Synpunkter? Dra dig inte för att framföra dem, bara så kan vi bli bättre.

Så här gör du. Kontakta kundservice på telefon vardagar kl. 8–17, 08-591 796 00 alternativt mail, info@sigtunahem.se Du kan också gå in på vår hemsida www.sigtunahem.se/kundsynpunkter och fylla i blanketten. Samma blankett finns som ett kundsynpunktkort som du kan fylla i när du besöker oss på kundservice.

Vi garanterar återkoppling inom 24h. I vårt kundmagasin Glimten som kommer ut med två nummer per år, i Temabrev och på hemsidan kommer vi redovisa vilka synpunkter vi fått in sedan sist och vilka åtgärder vi är i fas att vidta!

Tack för hjälpen och för ett gott samarbete!
Marina Ekdal, marknadschef