HUR ONT KAN OTROHET GÖRA?

Pressmeddelande   •   Apr 19, 2016 12:57 CEST

DUBBELLIV AV IRIS MÅRTENSON

När kärleken blev en mardröm

Tecknen fanns där tidigt, men hon slätade över dem, i villfarelsen att det bara var små misstag. Snart skulle deras kärleksrelation fungera bra igen. I stället förvandlades den till ett riktigt inferno. Nu delar Iris Mårtenson med sig av sina dyrköpta erfarenheter med boken ”Dubbelliv”.

Fri artikel samt bilder bifogas här:

Recensionsex samt läsex skickas gärna ut till journalister och bokhandeln.

Maila oss Er adress till: info@siljansmasar.com

Förlagshuset Siljans Måsar, Krogaled 22, Ystad. Tfn: 0411-733 33

Våra böcker säljs till bokhandeln via vår webbsida, Bokinfo samt Stjärndistribution.

Pressreleaser med fria artiklar och bildmaterial finns på www.mynewsdesk.se under Förlagshuset Siljans Måsar. Provkapitel att läsa finns på www.provlas.se samt på www.siljansmasar.com.

Kontakta oss gärna för mer info: yvonne@siljansmasar.com

Förlagshuset ger ut böcker som berikar.

Fröet till förlaget såddes vid Siljan i Dalarna en kall oktoberkväll, 2008, en magisk afton där skrivandet tog form. Bokförlaget drivs av Yvonne Frank Månsson, egen företagare sedan 80-talet, Kreativ Producent, Utlandskorrespondent och författare. "Siljan" i namnet står för naturens kraft & skönhet och "Måsar" för det inre, subtila perspektivet samt den andliga resursen.

Förlagshuset Siljans Måsar ger ut livsfilosofi & feelgood-böcker och är en röst för de författare som skriver det goda och helande ordet. Vår böcker vill bekräfta rikedomen inom Dig.