Karma och naturväsen visar vägen

Pressmeddelande   •   Jul 27, 2016 11:10 CEST

Boken om vår karma av Erik Osika

Elementarväsen av Andreas Osika

Med hjälp av naturväsen och förståelsen av vårt livskarma, kan vi ta oss vidare i vår utveckling. Det menar bröderna Andreas och Erik Osika som  trots att bägge har grav autism – nu kommer ut med var sin bok om de mer mystiska och för oss osynliga sidorna av tillvaron. Med oväntad intelligens leder de in oss på ledtrådar för att kunna leva äkta. ”Boken om vår karma” och ”Elementarväsen” av Erik och Andreas Osika ges ut av Förlagshuset Siljans Måsar.

Tidigare böcker av bröderna Osika finns på www.siljansmasar.com.

Våra böcker säljs i bokhandeln, via vår webbsida, Bokinfo samt Stjärndistribution.

Förlagshuset Siljans Måsar, Ystad. Tfn: 0411-733 33

Pressreleaser med fria artiklar och bildmaterial finns på www.mynewsdesk.se under Förlagshuset Siljans Måsar. Provkapitel att läsa finns på www.provlas.se, www.smakprov.sewww.siljansmasar.com.

Kontakta oss gärna om Ni önskar recensionsex eller läsex: yvonne@siljansmasar.com