Välkommen på bokrelease!

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2019 13:12 CET

Hjärtligt välkommen till Vattumannen, fredagen den 29 mars, kl 17.00 – 18.00, Fleminggatan 35, Stockholm!

Förlagshuset Siljans Måsar presenterar två nya titlar och bjuder på författarföreläsning, mingel, bubbel & tilltugg samt specialpriser på våra böcker:

I ljus och mörker av Åsa Westerlund Kindahl

Att överleva det värsta

Hur kan en människa överge sina barn genom att ta sitt liv?

"Lilla Frö hittar sitt mod" av Birgitta Fält

Andra boken om Lilla Frö, som hittar en vän som förändrar allt och hjälper Lilla Frö att hitta sitt mod.

Gästförfattare:

Sylvia Lidén Nordlund, författare till böckerna ”Allt det du måste” och ”Om du bara vågar”. Tredje boken i hennes trilogi kommer i höst.

Hjärtligt välkommen!

Yvonne