Sitoo lanserar Retail Breakfast Club

Sitoo lanserar ett nytt återkommande event om det nya sättet att driva butik där vi bjuder in ledande aktörer inom den nya handeln. Först ut är Svensk Handel, Spotify Business, Point och Sitoo. Det första eventet äger rum den 7 november i Stockholm och är kostnadsfritt. Retail Breakfast Club syftar till att inspirera och vägleda.

Agendan för Retail Breakfast Club i Stockholm 7 november:

Det stora detaljhandelsskiftet
Om den övergripande och stora samhällsförändringen, digitaliseringen och hur denna kan driva försäljningen i butik. Jonas Arnberg, Chefsekonom, Svensk Handel

Musikens kraft för köpupplevelsen
Om musikens kraft för kundupplevelsen i såväl butik som i digitala kanaler och hur musiken kan hjälpa dig att sälja. Joel Brosjö, Vice President, Soundtrack Your Brand / Spotify Business

Digitala och fysiska betalsätt växer samman
Om hur betalningar på nätet och betalningar i fysisk butik växer samman och hur sättet att betala påverkas av ny teknik. Mathias Folchi, Senior Sales Manager, Point

Det nya sättet att driva framgångsrik handel
Hur gör du för att förena e-handel med fysisk handel på kundens villkor och därmed öka din totala affär. Jens Levin, Verkställande direktör, Sitoo

Läs mer om Retal Breakfast Club och anmäl dig här till den 7 november

Om Sitoo

Sitoo AB erbjuder en handelslösning för den fysiska och digitala handeln, med kassaregister och webshop i ett och samma system. Sitoo är en abonnemangsbaserad molntjänst som vänder sig till såväl mindre butiker som större butikskedjor.

Sitoo gör det enkelt för handlaren att möta kundernas nya internetbaserade köpbeteende. Köp kan påbörjas på Internet och avslutas i butik eller tvärtom. Med Sitoo är den fysiska och digitala butiken förenad.

Sitoo är ett svenskt företag som grundades 2004 och har sitt huvudkontor i Stockholm.

För mer information, besök www.sitoo.se

Jens Levin

Presskontakt CEO +46 (0)8-5000 93 16