Skånemejerier och Skånska Dagbladet söker Familjen Guldkant

Skånemejerier och Skånska Dagbladet söker Familjen Guldkant

Skånemejerier och AB Skånska Dagbladets marknadsavdelning söker nu efter familjer som vill sätta lite guldkant på tillvaron. Familjerna ska vara ambassadörer för det lokala och testpiloter för nya spännande produkter och aktiviteter under ett år.

Den lokala förankringen är viktig för Skånemejerier och Skånska Dagbladet. Det lokala kan vara allt från pulserande storstadsliv till det stillsamma livet på landsbygden, nära naturen som vi lever av. Skånska Dagbladet och Skånemejerier brinner för både stad och land.

De familjer som utses ska vara öppna för det nya och under ett år vara beredda på att stå lite i rampljuset, bli fotograferade, intervjuade och blogga om sina upplevelser. Familjerna får möjlighet att testa nya produkter och delta i lite olika aktiviteter, de får helt enkelt uppleva något lite extra.

– Det här är ett spännande samarbete. Vi är båda två aktörer som verkar lokalt och har en stark lokal förankring, säger Caroline Olsson, marknadsdirektör på Skånemejerier.

– Jag ser fram emot ett roligt år tillsammans med familjerna som utses. Vi har engagerade läsare och Skånemejerier trogna konsumenter som kommer bli fantastiska lokala ambassadörer, säger Joakim Ewetz, marknads- och försäljningsdirektör på Skånska Dagbladet.

De familjer som vill bli en Familjen Guldkant anmäler sig på www.familjenguldkant.se. Där finns också mer information om vad det innebär att vara Familjen Guldkant.

I början av november presenteras de familjer som utsetts.

För mer information kontakta:
Marie Tiljander, Brand Manager Skånemejerier, 040-31 39 23, 0706-90 01 01
Louise Ekeblad, Marknadsansvarig, Skånska Dagbladet, 040-660 55 05, 0704-14 26 47