Bara för er - badkar till specialpris

Då var det dags igen mina vänner. På facebook ställde vi frågan  "Nu tycker vi att det är dags att ge er på Facebook ett erbjudande igen. Vad vill ni ha erbjudande på denna gång? Något från innesortimentet kanske?"  Och svaren uteblev inte. Populärast var erbjudanden på förvaring (skjutdörrsgarderober och garderobsinredningar) och badkar.

Då vi redan har en kampanj igång på förvaring (10 % rabatt på ALLT inom förvaring - läs mer här) bestämde vi oss för att skapa ett riktigt bra erbjudande på badkar istället.

Därför får alla som läser denna blogg, och/eller följer oss på Facebook, köpa ett Murano badkar för 5.995:-  (= hela 1.000 kr rabatt!) Så vill du bada nytt i höst och vinter - passa på.

GÖR SÅHÄR för att utnyttja erbjudandet:

Beställ på www.skanskabyggvaror.se - uppge kod FBMURAN i fältet ”Här kan du skriva...” i kassan för att få rabatten. Du kan också ringa 042-253000 eller besök vår utställningsbutik och uppge samma kod. Erbjudandet gäller tom 17 november.

Eftersom det är ett unikt erbjudande för er Facebookföljare och Blogg-läsare, kommer ni att se rabatten först på orderbekräftelsen som skickas hem till er. Våra ordermottagare kommer att hantera din order manuellt och se till att du får din rabatt som utlovat.

Om du känner dig osäker på hur du ska göra - bara ring oss på 042-253000 så hjälper vi till.

• Inredning

• skanskabyggvaror.se