Skånska Byggvaror bjuder in till pressevent den 2 april i nya butiken i Barkarby

Save the date den 2 april. 08.45 - 11.45. Transport erbjuds t/r till butiken i Barkarby

Välkommen att hälsa på hos Skånska Byggvaror den 2 april!

Fast inte i Helsingborg… utan i vår helt nya butik i Barkarby, där vi i slutet av mars öppnar vår stora, fina butik, inne hos Plantagen.

Äntligen får vi en chans att träffas och visa upp det allra senaste från Skånska Byggvaror och träffas lite mer personligt än via mail och telefonJ

Vi hoppas att du redan nu vill sätta ett kryss i kalendern och att du har möjlighet att medverka på vårt inspirationsseminarium som vi arrangerar ihop med Polhem PR i Stockholm. I nästa vecka kommer det en mer officiell (och roligare inbjudan) men redan nu hoppas vi att du vill ”save the date”, dvs den 2 april på förmiddagen. Vi ordnar transport från Polhem PR på Sveavägen och eventet äger rum mellan cirka 8.45 – 11.45

Vi kommer att berätta om det senaste från Skånska Byggvarors stora vårsatsning, vi får lyssna på de senaste trädgårdstrenderna med Stefan Nilsson och avslutar med en härlig vårlunch med skånsk touch.

Vi hoppas att detta kan intressera dig och tycker att det vore väldigt roligt att få träffas!

Vännerna på Skånska Byggvaror.

Anne Petersson, Tina Dalemo och Jesper Nilsson = produktchefer på Skånska Byggvaror

PS Ifall du vill veta mer eller anmäla dig direkt, maila malin@polhem.com