Skånska Byggvaror lanserar framtidens massagebadkar med individuell badupplevelse

De nya massagebadkaren heter Bahamas, Barbados, Grenada och Jamaica och är svaret på kundernas önskan om att kunna skapa sitt drömbad. Kunderna utgår från två hörnbadkar och två raka badkar som skräddarsys med ljusterapi, massage, pulsmassage och pulsmassage med bottenmassage. De svensktillverkade massagebadkaren är utvecklade med nyast möjliga teknik. Vilket bland annat innebär fullt limfria massagesystemen med elektronisk styrning.

- Nu ger vi kunderna stor valfrihet och möjlighet att bada i exakt det massagebadkar de drömmer om. Dessutom är de både tekniskt nydanade, miljövänligt tillverkade och vi har varit måna om att också se till att våra kunder får ett massagebadkar med hög säkerhet och låg ljudnivå. Ett önskemål som många uttryckt. Som vanligt har vi strävat efter att skapa en folkligt prisvärd produkt med hög kvalitet och stil, säger Per-Ivan Christiansson, vice vd på Skånska Byggvaror.

De nya badkaren kommer att bli Skånska Byggvarors toppserie inom massagebadkar. Bland

många val finns rygg- och fotmassage med separat styrning, pulserande ryggmassage, pulserande fotmassage, bottensystem med 400 W kompressor och åtta luftjets, ljusterapi med fem program och 1.5 kW värmare, elektronisk överfyllnadsskydd, elektronisk kontrollpanel m.m. Serien är dessutom utvecklad med senast möjliga miljöframsteg vilket bland annat innebär miljövänlig produktion, PVC-fria slangar, 100 procent limfritt badkar m.m.

För mer information besök www.skanskabyggvaror.se

Till skillnad från andra leverantörer på marknaden erbjuder Skånska Byggvaror alltid egna varumärken. Egenutvecklade, designade och framtagna för att tilltala den svenska marknaden.

• spa
  • webbutik
  • badrum

För mer information kontakta:
Per-Ivan Christiansson, vvd med försäljnings- och marknadsansvar
e-post: pcn@skanskabyggvaror.se
Tel: 0733–223003

Anders Blomkvist, vd
e-post: anders.blomkvist@skanskabyggvaror.se
Tel: 0708–146688

Växel 042-25 30 00. Besöksadress: Kanongatan 13 254 67 Helsingborg

Om Skånska Byggvaror – för smarta hemmafixare