Inbjudan till rapportpresentation 26 februari

I samband med ett seminarium rörande källskattesystemet presenterar Kurt Wickman, vice ordförande i Skattebetalarnas Förening, sin rapport "Låt alla betala sin skatt själva - avskaffa källskatten". Måndag 26 februari, kl 10.00 Skattebetalarnas Förening, Kammakargatan 22, 8 tr Det fullständiga programmet för seminariet framgår nedan. Vid frågor kontakta Torsten Svenonius 070 - 29 28 204 Välkomna! Torsten Svenonius Informationschef ----- Seminarium om källskatt Måndag 26 februari kl 10-12 Skattebetalarnas Förenings kansli, Kammakargatan 22, 8 tr Välkommen, Robert Gidehag, VD för Skattebetalarnas Förening Presentation av rapporten "Låt alla betala sin skatt själva" Kurt Wickman, Vice ordförande i Skattebetalarnas Förening, Universitetslektor vid högskolan i Gävle Därför har jag motionerat om källskattens avskaffande Anna Kinberg Batra, Riksdagsledamot, Egenföretagare Företagen ska inte göra Skatteverkets jobb Bijan Fahimi,VD och grundare av Veritas Communication, Ledamot i Svenskt Näringslivs styrelse