​Vi söker receptionist!

Vi söker receptionist!

Vi söker nu receptionist till vårt kontor i Stockholm! Är du personen vi söker, eller känner du någon som borde söka?

Tjänst: Receptionist
Anställning: halvtid 50%
Arbetsdagar: Mån-tors
Arbetstider: 13.00–19.00
Krav: God datavana & god kunskap i Officepaketet, InDesign samt Photoshop.

Vi söker dig som är positiv, utåtriktad & service minded med goda kunskaper i Photoshop & InDesign. Tidigare erfarenhet som receptionist eller mäklarassistent är meriterande. Du förstår vikten av att bemöta våra kunder på ett professionellt sätt samt att assistera våra mäklare.

Din viktigaste arbetsuppgift blir att ta hand om våra kunder via telefon, mail och över receptionsdisk. Du kommer även att sköta allmänna administrativa uppgifter, posthantering samt ansvara för att kontoret ser snyggt och inbjudande ut. Utöver detta kommer du att assistera våra mäklare, ansvara för producering av prospekt, framtagning av årsredovisningar, stadgar samt fönsterskyltning. Vid behov kommer du tillsammans med vår marknadsansvarige att hjälpa till med uppdateringar av vår hemsida samt annonsproduktion. Du kommer att arbeta efter deadlines och ställas inför olika prioriteringsval, och det är därför viktigt att du är både stresstålig och flexibel.

Är du intresserad?

Varmt välkommen med din ansökan till kristina.e@sothebysrealty.se
Vi arbetar med ett löpande urval, så vi tar gärna emot din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Märk ansökan: Receptionist