Skeppsviken förstärker ledningen i Göteborg

Skeppsviken Bygg i Göteborg AB fortsätter förstärka organisationen genom att rekrytera Peter Carlzon som Arbetschef. Peter kommer att ingå i Ledningen för Skeppsviken Bygg i Göteborg.

Peter lämnar närmast sin tjänst som Arbetschef på Speciella projekt hos Serneke Bygg AB.

– Skeppsviken kommer att bli en av de bästa aktörerna i Storgöteborg, med större närhet och engagemang än de flesta. Vi är ett tight team på Skeppsviken som har arbetat länge tillsammans, vilket borgar för en bra framtid. Komplexa projekt är något som ligger oss varmt om hjärtat, det kan våra referensprojekt intyga, säger Peter.

– Peter kommer vara en drivande kraft i Skeppsvikens kommande utveckling. Med en mångårig erfarenhet, ett brett kontaktnät och ett genuint engagemang är Peter en tillgång utöver det vanliga. Vi har framgångsrikt arbetat tillsammans i flera år och jag är väldigt glad att Peter valt att vara med och bygga ett starkt och långsiktigt Skeppsviken, säger Davor Sinik, VD för Skeppsviken Bygg i Göteborg.

Peter tillträdde sin tjänst 1 november. För frågor om rekryteringen, kontakta VD Davor Sinik, davor.sinik@skeppsviken.se, 010-498 42 46.