jane iredale nu hos Hudterapeuten i Göteborg

Hudterapeuten i Göteborg erbjuder nu produkter från jane iredale - hudvårdande mineralmakeup.

jane iredales filosofi är att den vackraste makeupen är en sund hud. Därför är makeupen ett komplement till professionell hudvård. Makeupen är fri från artificiella färg- och parfymämnen, kemiska konserveringsmedel och tilltäppande mineraloljor. För att förstärka effekten av mineralernas hudvårdande egenskaper innehåller produkterna vitaminer och antioxidanter som stärker hudens skydd mot fria radikaler och yttre miljöpåverkan.

Samtliga produkter som jane iredale -the Skin Care Makeup utvecklar är:

• dermatologiskt testade
  • icke-irritativa
  • allergitestade
  • hypoallergena

Hudterapeuten i Göteborg har som mål att göra det bästa för kundens hud. Verksamheten drivs av Violeta Velevska, auktoriserad hudterapeut med internationell CIDESCO-examen.
På kliniken utför man resultatinriktade behandlingar. Man erbjuder även skräddarsydda hud- och friskvårdsbehandlingar med medicinsk inriktning av välutbildad personal.

Hudterapeuten i Göteborg vill vara en förebild för hudvårdsbranschen genom att bland annat aktivt ta ansvar för miljö och stödja hjälporganisationer på olika sätt.

Hudterapeuten i Göteborg finner man på Engelbrektsgatan 22, Göteborg.
Se även www.hudterapeuten.se för mer information.