Nu finns en primer för alla - Dermalogica lanserar HydraBlur Primer

Nu finns en primer för alla - Dermalogica lanserar HydraBlur Primer

När avancerad hudvård kombineras med en elegant primer blir resultatet nya HydraBlur™ Primer. En multifunktionell, återfuktande produkt som optimerar hudhälsan samtidigt som hudytan får en sammetslen finish.

HydraBlur Primer är det senaste tillskottet till Dermalogicas utbud av hudvårdande primers. Sedan tidigare finns Redness Relief Primer; lugnande och rodnadsdämpande primer, samt SkinPerfect Primer SPF30; motverkar förtida hudåldrande och skyddar mot UV-strålning, i sortimentet. HydraBlur Primer passar alla hudtyper men är särskilt väl lämpad för torr hy.

HydraBlur Primer:

• Optimerar fukthalten, mjukgör och verkar barriärstärkande.
  • Strukturförbättrande och fuktbevarande.
  • Ger naturligt utjämnande effekt.

Användning: Applicera efter mjukgörare över hela ansiktet och halsen. Följ upp med foundation eller concealer. Kan även bäras utan makeup.

• H2O Release Complex bestående av hyaluronsyra, algin och trehalos: optimerar fukthalten, mjukgör och verkar barriärstärkande.
  • Myrra: strukturförbättrande, fuktbevarande.
  • Mikroinkapslat järnoxid: ger naturligt utjämnande effekt.
  • Wu-Zhu-Yu (Evodia Rutaecarpa): stimulerar mikrocirkulationen vilket ger ökad lyster.
  • Ämnen

Dermalogica grundades 1986 med övertygelsen om att rätt hudvård är en viktig del av en hälsosam livsstil.
    Produkterna  är utvecklade av The International Dermal Institute, världens ledande utbildningsinstitut för professionella hudterapeuter. Med Face Mapping®, Dermalogicas unika hudanalys, får du snabbt koll på din hudhälsa och vad du behöver för att optimera din hudvård. Kontakta Skin Concept AB, 08-545 787 40 eller besök dermalogica.se för din närmaste återförsäljare.