Skincity Weekend Picks; Dermalogica - Köp 4 betala för 3. Gäller till kl 24.00 på söndag

Nyhet  •  2012-03-08 01:00 CET

The Skincare Expert
Erbjudande: Välj dina 4 favoritprodukter från Dermalogica och betala bara för 3.
Vi bjuder på den billigaste.

Dermalogicas professionella hudvårdsprodukter ger begreppet hudhälsa en helt ny betydelse. Samtliga produkter är icke-komedogena, fria från tilltäppande mineraloljor, lanolin, irriterande artificiella färg- och parfymämnen. Dermalogicas hängivenhet inom professionell hudvård återspeglas genom kraftfulla produkter i enkla förpackningar. Dermalogicas vision är intelligenta produkter till intelligenta användare. Du hittar hela sortimentet här.

Erbjudandet gäller tom söndag kl. 24.00. Rabatten dras i kassan

Stöd kvinnlig företagsamhet med Dermalogica & FITE!
FITE är ett unikt program, som erbjuder kvinnliga företagare små lån för att starta och driva affärsverksamhet. Dermalogicas mål är att hjälpa 25.000 kvinnor de närmaste två åren.  Våra Skincity favoriter är alla FITE produkter, man ser det enkelt då de har den gröna FITE-märkningen på förpackningen. Inuti förpackningen finns en kod som man kan aktivera för att Dermalogica ska skänka en amerikansk dollar. Du som kund aktiverar "din" dollar på hemsidan joinfite.org.

With love,
Skincity-teamet