AffärsConcept vinner ramavtal med Vinnova!

Det står klart efter en upphandling som Vinnova, Sveriges innovationsmyndighet, genomförde i slutet av sommaren att AffärsConcept vann ramavtalet för upphandlingskonsulter. Det innebär ett förnyat förtroende för AffärsConcept som varit leverantör på det gamla avtalet som nu löpt ut. Det nya avtalet tog vid i slutet av september 2017 och pågår i minst två år med förlängningsmöjlighet på ytterligare två år. Upphandlingen avgjordes med kriteriet bästa förhållandet mellan pris och kvalitet.

- Det känns jätteroligt att vi vann ramavtalet och får fortsätta bidra med vår höga kvalitet och kompetens till Vinnovas upphandlingar, säger Caroline Hagberg, Affärsområdeschef, AffärsConcept.

Behovet gäller, i varierande utsträckning, tjänster under hela anskaffningsförfarandet, från behovsanalys till genomförande, avtalsutformning och i viss utsträckning även stöd i överprövningssituationer.

Vi är stolta över och ser fram emot att fortsätta arbeta med en myndighet som bidrar till hållbar tillväxt genom att förbättra förutsättningarna för innovation.

• Offentlig sektor

• lagen om offentlig upphandling
  • ramavtal
  • upphandlingskonsulter