Få bättre kontroll på din energiförbrukning!

Med SKL Kommentus Inköpscentrals (SKI) nya ramavtal ”Energikonsulter 2013” får du både bättre
kontroll över verksamhetens energiförbrukning och den miljöpåverkan den har.

17 utvalda leverantörer erbjuder enkla och smidiga beställningar för energideklarationer enligt Lag
(2006:985) om energideklaration i byggnader samt konsulter för genomförande av verksamhets-analyser och kartläggningsuppdrag.

Beställning sker efter förnyad konkurrensutsättning vilket ger stor flexibilitet i kraven på nivåer och omfattning av kartläggning och analys.

- Vi känner oss mycket nöjda med avtalet säger Jan Jäderberg, ansvarig projektledare på SKI.
Vi ser att den modell vi valt för avrop även gynnar mindre aktörer ute i landet då leverantörerna är rangordnade per län, något som också underlättar vid beställning.

Kontaktpersoner:
Jan Jäderberg, projektledare, telefonnummer 08-709 59 14