Gör enkla, snabba och miljösäkrade inköp med SKI:s nya ramavtal Lekmaterial 2013!

Pressmeddelande   •   Maj 20, 2014 17:08 CEST

Ramavtalet, som är indelat i tre produktgrupper och lika många geografiska områden, omfattar alltifrån pussel, leklera och kritor till rockringar och basketbollar.

Köp sker via en fastställd rangordning där beställning ska vara möjlig via webbutik, telefon, e-post eller brev och leverans ska kunna ske så snart som möjligt inom tre arbetsdagar.

– Vi är väldigt nöjda med avtalet, de valda leverantörerna erbjuder produkter som efterfrågas i de verksamheter mot vilka avtalet är riktat och man har tagit stor miljöhänsyn vid val av sortiment säger Annelie Dufva, ansvarig Projektledare på SKL Kommentus Inköpscentral (SKI).

För mer information, kontakta:
Conny Callin, Marknadschef, telefon 070-536 38 14
Annelie Dufva, Projektledare, telefon 08-709 59 12