Vi föreläser på Underhållsmässan i Göteborg

Pressmeddelande   •   Mar 12, 2018 09:00 CET

Vi talar om säker arbetsplats på Underhållsmässan tisdag 13 mars, kl.12.00! I en vardag där det blir allt enklare att få tag i skyddsprodukter fokuserar vi på att leverera rätt skydd utifrån risksituation och behov, samt med stort fokus på kompetensutveckling.

Martin Hagström från Skydda kommer under sitt föredrag att berätta om vikten av en beteendeförändring på arbetsplatserna, när det gäller inställning och användning av personlig skyddsutrustning. Han kommer även förklara varför det är viktigt att företagen tillägnar sig rätt kunskap samt hur de bibehåller den.

Plats: Teknikscenen, Underhållsmässan i Göteborg

Tid: 13 mars, kl.12:00-13:55

Läs mer om programmet här

Vår vision är att alla skall vara säkra och trygga på jobbet och detta är något vi på Skydda strävar efter varje dag.

Skydda ingår i Bergman & Beving och är marknadsledande i Norden inom personlig skyddsutrustning. Vi omsätter drygt 1 miljard med 75 anställda i Norden. Vi har genom åren utbildat tusentals användare av personligt skydd. Vårt mål är att alla ska vara säkra och trygga på jobbet. Alla tjänar på rätt säkerhet.

Kommentarer (0)

Kommentera