På Butiksleverantör 2014 visar vi hur skyltar LED-konverteras

SkyltSpektrum träffar kunder och andra intresserade på Butiksleverantör 2014, Kistamässan, den 1-2 april. Bland annat visas hur befintliga ljusskyltar kan konverteras till LED med en besparing på omkring 55 000 kr per skylt under en tioårsperiod.

Butik- och detaljhandel kan göra stora besparingar, då befintliga ljusskyltar numera kan konverteras till LED-belysning med samma starka ljuskänsla och intryck som skylten ska ha. Besparingen kan vara så stor som 55 000 kr per skylt under en tioårsperiod. LED-konverteringen förväntas därför väcka ett stort intresse på Butiksleverantörsmässan. LED-lösningar finns även för neonskyltar.

SkyltSpektrum AB deltar på Butiksleverantör 2014, i Kistamässan, 1-2 april, monter K 09, för att träffa kunder och andra intresserade. Samtidigt presenteras SkyltSpektrums olika serviceavtal, som håller skyltarna i bästa skick och ser över butiker och anläggningar på lokal eller rikstäckande nivå. Det finns många nyheter och kostnadseffektiva lösningar för exteriör och interiör profilering.

Ett stilleben av ljusskyltbokstäver (LED) från SkyltSpektrums design- och layoutavdelning påminner om att det går lätt att tänka både energismart och synligt, samtidigt. Bra i all exteriör och interiör profilering.

Rätt planerat ger LED (lysdioder) som ljuskälla samma starka ljuskänsla och intryck som är önskvärt.

SkyltSpektrum träffar kunder och andra intresserade på Butiksleverantör 2014, monter K 09.\

Pressbilder:
Foto Robert Pantzar