SkyltSpektrum växer i olika branscher

SkyltSpektrum har nått nya framgångar genom att skapa förtroende och tydliggöra sitt erbjudande ut på marknaden. Det i sin tur har lett till att nya kunder har öppnat upp ögonen för företaget.

Gant

SkyltSpektrum har sedan tidigare branscherfarenhet av klädbranschen och nu har företaget ytterligare stärkt sin position. Företaget har skapat förtroendet hos Gant, efter en tids samtal och möten. I samarbetet ingår tillverkning och leverans av skyltar till Gants butiker över hela världen. SkyltSpektrum har påbörjat rekrytering av nya medarbetare i samband med detta.  Vi är stolta över att välkomna Gant som kund, berättar Conny Johansson ägare/grundare.

Ernst & Young

En ny bransch för SkyltSpektrum är revisionsbyråer och nu är företaget stolta över att få förtroendet hos Ernst & Young. Till Ernst & Young levererar SkyltSpektrum skyltar, service av skyltar, foliedekor, interiörskyltar, bygglov, samt montage av deras skyltar & produkter. Vi erbjuder kunden helhetsgrepp över deras profilering gällande deras kontor och skyltar, säger Conny Johansson, ägare/grundare.

Conny ser positivt på 2013 och tror på en stor tillväxt. Det är inte bara marknaden som styr vår tillväxt, utan också vårt arbetssätt och vårt kunderbjudande. Företaget har ett brett spektra kunder inom olika branscher, vilket gör att vår branscherfarenhet är stor inom många områden. Jag känner att vi är på rätt spår och att kunderna i olika branscher uppskattar vårt erbjudande, berättar Conny Johansson, ägare/grundare.

• expandera
  • skyltspektrum
  • världen
  • norden
  • bygglov
  • gant
  • ernst & young
  • conny johansson
  • norrköping
  • rekrytering
  • framgångar
  • förtroende
  • lagerhållning

Om SkyltSpektrum

SkyltSpektrum är ett nytänkande företag som har funnits på markanden i 6 år. Företaget sitter med huvudkontoret i Norrköping, men arbetar i hela Världen med kedje- och franschiseföretag. Vi erbjuder service av skyltar, design, bygglovshantering i hela Norden, lagerhållning av skyltar, packning, montage i hela Norden, vepor, foliedekor, konvertering till LED, byggskyltar och självklart skyltar.