Dick Harrison serverar "Historia på Räls" under Smålands Kulturfestival!

Dick Harrison serverar "Historia på Räls" under Smålands Kulturfestival!

På söndag den 1 september släpps biljetterna till andra upplagan av Smålands Kulturfestival som äger rum den 31.10-3.11 2013.

Med stor glädje presenterar vi i samband med detta ett samarbete med Krösatåget, där "på spåret"segraren Dick Harrison blir ciceron ombord på sträckan mellan Växjö och Jönköping. Ett unikt tillfälle att uppleva Småland och vår mest populäre och välkände historieförmedlare i full aktion!

Smålands Kulturfestival bjuder till ett höstlov fyllt av kultur med drygt 70 gränsöverskridande kulturarrangemang i attraktiva landsbygdsmiljöer under 4 dagar.

För mer information kontakta projektledare och konstnärligt ansvarig Susanne Rydén 0707-166694 eller info@smalandskulturfestival.se

Besök www.smalandskulturfestival.se för komplett program.

Fotograf: Bosse Lindqwist