Turistföretagare i Habo deltar i Musikhjälpen – var med och buda på ett weekendpaket!

Nyhet -

Upplev en äventyrsweekend med hundspannstur och snorkeläventyr bland flodpärlmusslor, abborrar och öringar. Hos Nystedts Husky Tur & Natur får du en hissnande hundspannsfärd i skogarna utanför Habo och snorklingen leds av Roger -  ”Ett lugnt äventyr under ytan”. I paketet ingår boende med helpension med 2-rättersmiddag på Sjöhaga Pensionat, ett äkta pensionat beläget i Furusjö. Som bonus får du möjlighet att spela sällskapsspel med Liftar-Robert på pensionatet under vistelsen!

Weekendpaketet kommer att auktioneras ut i P3:s direktsändning från Musikhjälpens Glasbur på lördag av Liftar-Robert, känd från Morgonpasset i P3. Äventyrshelgen gäller för 4 personer, är värt 14 000 kr och kan bokas under perioden mars-maj 2014. Vinnande bud går oavkortat till Musikhjälpen.
Det går också bra att buda på Lauritz Auktioner redan nu. http://www.lauritz.com/sv/auktion/sjoehaga-pensionat-upplevelsehelg-med-bl-a-liftarrobert-f/i3236944/
Årets Musikhjälp har temat ”Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet” - din musik räddar liv.

Läs mer om Musikhälpen. http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3946&artikel=5629584&grupp=19691