Anna Lindgren, Key Account Manager Telekom

Anna berättar. Så hjälper Smart Refill Telekom-sektorn med smidiga Prepaid-lösningar

Att skapa säkra och smarta lösningar för telekomsektorn är en del av Smart Refills DNA. Vårt företag är född ur tanken att det ska vara enkelt att fylla på kontantkort och uppkopplade enheter på språng.

Sedan starten har vår plattform av tjänster vuxit till att bli en av de mest kraftfulla på marknaden och Smart Refill fungerar som en outsourcad innovationshubb. Bland kunderna återfinns bland andra Telia, Tre och Telenor.

Key Account Manager Telekom, Anna Lindgren berättar om hur Smart Refill hjälper operatörer att skapa de saker de drömmer om men inte har tid att utveckla själva.

Taggar