Nytt årskort ger ljuv musik i Ladda Refill

Idag lanserades en ny produkt för Telias kontantkortskunder. Med årskortet Spotify & surf får kunderna både tillgång till musiktjänsten Spotify och en surfmängd per månad. Det går också att ge bort Spotify till vänner eller familjemedlemmar som har kontantkort genom att göra en presentladdning. Produkten finns att köpa i Ladda Refill på webben, iOS och Android.

Telia och Spotify har sedan en tid tillbaka specialerbjudanden för abonnemangskunder och nu får alltså även kunder som har kontantkort ta del av musiktjänsten till förmånligt pris.

- Vi är glada att hjälpa Telia med att stärka erbjudandet till kontantkortskunderna. Det här går i linje med den senaste tidens utveckling på marknaden: nu ligger fokus på produkter och erbjudanden snarare än på att ladda kronor, säger Diana Olofsson, Key Account Manager på Smart Refill.

Smart Refill är global leverantör åt TeliaSonera och utvecklar sedan flera år tillbaka Telias laddningsapplikation Ladda Refill. Telia tar del av Smart Refills helhetslösning med betal- och laddningstjänster för mobiloperatörer.