Tele Finland lanserar applikationer av Smart Refill

Smart Refill lanserar vår andra operatör på den finska marknaden tillsammans med Tele Finland. Det är Soneras fighting brand Tele Finland som nu kan erbjuda sina kunder laddningstjänster i applikationer på samtliga plattformar: webben, iOS, Android och Windows Phone. Kunderna kan enkelt ladda sina kontantkort och betala med betalkort eller via Internetbank.

- Vår ambition är att fortsätta göra affärer och hela tiden utveckla vår teknik, där slutkonsumenten alltid står i centrum. Tele Finland har en ung och spännande målgrupp och för att möta de krav som målgruppen ställer erbjuds en unik skräddarsydd laddningslösning. Kunden komponerar sin laddning på egen hand genom att välja ett visst antal minuter, SMS/MMS samt hur mycket data de tror att de förbrukar under en månad. En intressant utveckling av operatörens laddningsportfölj, säger Emelie Sträng, Business Area Manager på Smart Refill.

Sonera är ledande i Finland inom mobiltelefoni och bredbandstjänster. Tele Finland är TeliaSoneras fighting brand på den finska marknaden. Båda varumärkena ägs av TeliaSonera.

• #webb
  • #it