3Fyll På!

Nu kan 3s kunder fylla på sina kontantkort via SMS, Android- och iPhoneapp.

3 och Smart Refill lanserar i dagarna helt nya tjänster för deras kontantkortskunder, både för kontant mobilt bredband och kontantkort.

3Fyll På ger kunden mer kontroll på sitt mobilanvändande då de i appen kan se saldo, de senaste påfyllningar samt vilket värdebevis de använt senast. Ytterligare mervärden är att kunden alltid kan se hur många dagar det är kvar på värdebeviset och på den mobila bredbandspåfyllningen.

Samarbetet mellan Smart Refill och 3 är en början där parterna tillsammans kommer att utveckla påfyllningstjänsterna för 3 och dess kunder.

Appen finns att hämta på Android Market och App Store. Sök efter 3Fyll På.

Smart Refill utvecklar och driver smarta mobila tjänster som gör tillvaron lite enklare för alla människor. Vi är ett etablerat utvecklingsföretag med mycket höga krav på användarvänlighet och säkerhet som givetvis är certifierad enligt PCI Level 1. Det är bryggan mellan användbara lösningar och bättre affärer för våra kunder som vi på Smart Refill får att fungera. Oavsett om vi tar fram mobila tjänster för banker och mobiloperatörer eller för företag som vill bygga effektiva system för kundinformation. Några av våra kunder och samarbetspartners är Bring, Telia, Halebop, NetCom, Chess, Skandiabanken, Didner & Gerge, Sparbankernas Kort, SCSB och Aircel.