Grattis på 65 årsdagen Amelia Adamo!

Smart Senior gratulerar Amelia Adamo på hennes 65 årsdag. Äntligen kan hon ta del av de rabatter och förmåner som finns hos Smart Senior.

Vid två tillfällen har Amelia tilldelatas Stora Journalistpriset vilket borgar för hennes passion och driv för sitt yrke. Amelia är självklart även känd för sina tidningar Amelia, som är döpt efter henne själv, Tara och M-magasin. Precis som Smart Senior har Amelia förstått att det finns nästan 2 miljoner människor i Sverige som ingen tänker på. De får inga erbjudanden och det riktas ingen marknadsföring åt deras håll. Det känns bra att även Amelia uppmärksammar denna bortglömda grupp i samhället. Våra underbara seniorer.

Med Smart Senior kan Amelia åtnjuta rabatter och förmåner hos bland annat Apollo, Synoptik, Apotek Hjärtat och Tele2. Smart Senior samlar erbjudanden från svenska företag på ett kort, unikt för Sveriges seniorer. För att ta del av kortet är man antingen pensionerad eller 65 år fyllda.

Smart Senior gratulerar Amelia genom att ge henne ett gratis årsmedlemskap hos Smart Senior.

Återigen,

Grattis på 65 årsdagen Amelia!