Grattis på 65 årsdagen Pugh Rogefeldt!

Smart Senior gratulerar Pugh Rogefeldt på hans 65 årsdag. Äntligen kan han ta del av de rabatter och förmåner som finns hos Smart Senior.

Pugh Rogefeldt debuterade 1968 med singeln "Haru vart på cirkus" och efter har denna sångare och gitarrist leverarat musik mer eller mindre kontinuerligt till det svenska folket. Rogefeldt är en föregångare inom rock- och popmusik på svenska och har bland många låtar även den välkända "Små lätta moln". Till sin meritlista kan även Pugh lägga det otroligt populära bandet Grymlings som bildades i början av 1990-talet med artisterna Göran Lagerberg, Mikael Rickfors och Magnus Lindberg. Förutom att själv vara en fantastisk musiker så har även Pugh spelat med bland annat Janne Lucas Persson, Peps Persson och Janne Schaffer. Han här även hunnit med att vara förband för Gyllene Tider på deras 25 årsturné.

Med Smart Senior kan Pugh åtnjuta rabatter och förmåner hos bland annat Apollo, Synoptik, Apotek Hjärtat och Tele2. Smart Senior samlar erbjudanden från svenska företag på ett kort, unikt för Sveriges seniorer. För att ta del av kortet är man antingen pensionerad eller 65 år fyllda.

Smart Senior gratulerar Pugh genom att ge honom ett gratis årsmedlemskap hos Smart Senior.

Återigen,

Grattis på 65 årsdagen Pugh!

• Musik