Östersjöns paradis öppnas för Smarta Seniorer

Senaste partnern till Smart Senior är Birka Cruises. Med sitt kryssningsfartyg Birka Paradise erbjuds 22 timmars kryssningar på Östersjön. Som ingångserbjudande bjuder Birka Cruises på kryssningen om du bokar bord. Ombord på Birka Paradise erbjuds allt som ett modernt kryssningfartyg skall erbjuda.
Relax och Spa, taxfree, mat, dryck och underhällning i toppklass.

"Vi är mycket glada att få presentera Birka Cruises som ny partner för våra medlemmar. Birka Cruises driver en av de absolut mest professionella kryssningslinjerna från Stockholm och att få möjligheten till att erbjuda detta för våra medlemmar är fantastiskt. Inte nog med att Birka Cruises är en unik partner de har även tagit fram ett fantastiskt ingångserbjudande där alla som bokar bord på Birka Paradise får kryssa gratis. Det skall bli mycket roligt att få arbeta med Birka Cruises i framtiden."
Peter Antonsson
Marknadsansvarig Smart Senior

"Seniorer är för oss en väldigt viktig målgrupp. De har möjligheter till att resa som inga andra har. Vi tror mycket på samarbetet med Smart Senior och välkomnar varmt alla medlemmar ombord. Som Östersjöns enda kryssningsfartyg kan vi erbjuda så mycket mer än våra konkurrenter."
Jeanette Carlsson
Säljledare partner & even

• Konst, kultur, underhållning

Smart Senior når 600 000 pensionärer i Sverige. En rak och enkel kanal in i Sveriges köpstarkaste målgrupp.