Smart Senior flyttar till Kungsträdgården

Tisdagen den 26 maj flyttar Smart Senior medlemsservice ut till Kungsträdgården för att möta seniorer på Seniordagen. Som medlem i Smart Senior har den som är 55 år eller äldre tillgång till hundratals rabatter och förmåner på till exempel resor, hemelektronik, bilar, hotell och hälsoprodukter. Medlemmarna i Smart Senior hittaralla erbjudanden på smartsenior.se, i nyhetsbrevet och i medlemstidningen Extra Smart.

– Seniordagen är ett spännande utomhusevent som jag tror att det kommer locka många seniorer till Kungsträdgården i Stockholm. Smart Senior finns givetvis på plats för att träffa befintliga och nya medlemmar. Det är få saker som slår det personliga mötet och vi tycker att det är viktigt att ha en nära relation till våra medlemmar och ser fram emot att träffa alla seniorer på Seniordagen, säger Tina Svensson, marknadschef, Smart Senior.

–Det är gratis inträde så man kan komma och gå som man vill, mellan kl 11 och 19. Nu hoppas vi på att vädret är med oss, säger Tina Svensson, marknadschef.

Smart Senior erbjuder, alla som fyllt 55 år, ett förmånskort som berättigar till hundratals rabatter och förmåner från ett åttiotal företag. Priset för ett digitalt medlemskap är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. Smart Senior samarbetar med flera olika pensionärsförbund och föreningar där medlemskapet i Smart Senior ingår i avgiften till förbundet/föreningen.

–Givetvis har vi ett mässerbjudande under Seniordagen. Då har nya medlemmar möjlighet att köpa 12 månaders medlemskap för endast 199 kronor och få en värdecheck på en fotobok på köpet. Medlemsavgiften tjänar man snabbt in när man nyttjar något av alla våra erbjudanden som man får tillgång till. Vi välkomnar alla till vårt montertält på Seniordagen – ni ser vår fina Smart Seniorbil i montern, säger Tina Svensson.

• event

Smart Senior erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger tillgång till över 250 rabatter och förmåner från ca 100 företag. Smart Senior har idag nära samarbete med de flesta pensionärsförbunden. Kostnaden för ett digitalt medlemsskap är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information se www.smartsenior.se

Om Seniordagen
Arrangeras den 26 maj 2015 och äger rum på i Kungsträdgården, Stockholm.
Öppettider: kl 11-19. Hemsida: www.seniordagen.se