Smart Senior inleder samarbete med Elite Hotels

Smart Senior, med 650 000 medlemmar, inleder samarbete med Elite Hotels som erbjuder klassiska hotell, centralt belägna i viktiga svenska städer från Luleå i norr till Malmö i söder.

Som medlem i Smart Senior har den som är 55 år eller äldre tillgång till hundratals rabatter och förmåner på till exempel resor, hemelektronik, bilar, hotell och hälsoprodukter. Medlemmarna i Smart Senior hittar alla erbjudanden på smartsenior.se, i nyhetsbrev eller i medlemstidningen Extra Smart.

– Hotellvistelser är något som våra medlemmar ständigt efterfrågar, säger Mathias Lang, vd Smart Senior. Att vi nu inlett samarbete med Elite Hotels är något våra medlemmar garanterat kommer att uppskatta.

Erbjudandet från Elite Hotels ger Smart Seniors medlemmar 30% rabatt under hela sommaren.

– Målgruppen seniorer är en viktig kundgrupp för oss och samarbetet med Smart Senior känns därför extra roligt, säger Sophia Berggren, ansvarig Elite Hotels Gästprogram. Vi välkomnar alla Smarta Seniorer till våra hotell.

För ytterligare information, kontakta:

Mathias Lang, Smart Senior, mail: mathias.lang@smartsenior.se, mobil: 0700 525 246.
Sophia Berggren, Elite Hotels, mail: sophia.berggren@elite.se, mobil: 0709 24 50 14.

Se även: www.smartsenior.se/elite

• nya partners
  • elite hotels
  • smart senior
  • samarbete

Smart Senior erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger hundratals med förmåner och rabatter från ca 80 företag. Smart Senior har idag 650 000 medlemmar och har nära samarbeten med de flesta pensionärsförbunden. Kostnaden för att bli medlem är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information se www.smartsenior.se

Om SeniorPanelen
SeniorPanelen startades av Smart Senior 2011 och består idag av ca 50 000 medlemmar i åldern 55 år och uppåt. Medlemmarna är spridda över hela landet. Undersökningarna är webbaserade.