Välkommen Swebus!

Smart Senior kan stolt tillkännage det senaste tillskottet av rabatter för sina medlemmar. Swebus utökar sin rabatt till pensionärer via nytt samarbete med Smart Senior. Som lanseringserbjudande får alla Smarta Seniorer ytterligare 10 procents rabatt utöver den vanliga pensionärsrabatten på Swebus resor.

- Pensionärer och äldre är en av våra största och viktigaste resenärsgrupper, därför vill vi gärna ge något tillbaka till dem i form av ännu mer prisvärda resor, säger Ingvar Ryggesjö, presschef för Swebus. Med Smart Senior ser vi att det blir ännu enklare för äldre att ta del av specialerbjudanden och rabatter, det vill vi gärna vara en del av.

-Vi är otroligt glada och stolta över att få samarbeta med Swebus. Med ett geografiskt brett utbud samt god service och komfort kommer Swebus uppskattas mycket av våra medlemmar. Dagens senior är aktiv vilket innebär att kravet på god kommunikation ökar. Idag finns 650 000 Smarta Seniorer och jag är övertygad att detta samarbete kommer att glädja våra medlemmar. Vi välkomnar Swebus med öppna armar till Smart Seniorfamiljen. Peter Antonsson
Marknadsansvarig Smart Senior

Fakta om Swebus och Smart Senior-erbjudandet

- Alla Smarta Seniorer får till och med den 16 december 10 procents rabatt utöver Swebus ordinarie pensionärspriser
- Erbjudandet gäller inom Swebus eget linjenät med ca 150 destinationer inom Sverige, Norge och Danmark
- De rabatterade resorna kan bokas med kort eller lång framförhållning, utan tidsbegränsningar
- För att erhålla rabatten anges koden Smarta resan och inför resan ska man kunna visa upp sitt Smart Senior-kort tillsammans med pensionärsbevis

• PR, kommunikation

Smart Senior når över 600 000 pensionärer i Sverige och erbjuder en rak och enkel kanal in i Sveriges köpstarkaste målgrupp.