Alla hjärtans dag - då lanserar fotoproducenten nya designs för flertalet produkter

Nu lanserar smartphoto sex nya designs för Alla hjärtans dag-kort varav fyra designs även finns tillgängliga för flertalet fotopresenter och fotohäften. Detta precis i tid innan Alla hjärtans dag-säsongen drar igång på allvar. Den nya designen går givetvis i kärlekens tecken men präglas också av en stilren nordiskdesign i färgskalan rött, guld, vitt och svart.

Så gör du Alla hjärtans dag extra speciell
I smartphotos företagsblogg går det nu att läsa om flera enkla tips för att göra årets Alla hjärtans dag extra speciell. Att uppmärksamma sin Valentine på Alla hjärtans dag är en tradition som växer sig allt starkare i Sverige. Traditionen kom till landet relativt sent trots sitt medeltida ursprung, men fick snabbt stor genomslagskraft. Hos smartphoto ligger fokus framförallt på Alla hjärtans dag-kort, men också på personliga presenter och hur du på ett unikt sätt kan uppmärksamma din Valentine.

- Våra kort är enkla att skapa och du kan på ett mycket personligt sätt – både med text och foton – berätta hur mycket du uppskattar din Valentine, säger Sofie Cismas PR & Social Media Manager smartphoto Nordic & UK.

För smartphoto handlar Alla hjärtans dag om personliga relationer. Och vad passar bättre än att ge bort minnen man delar tillsammans.

- Återupplev era bästa stunder och överraska din Valentine med ett kollage av bilder, en fotobok fylld med minnen eller kanske ett mobilskal med din bästa bild tryckt på, säger Sofie Cismas

Lanserar flera nya Alla hjärtans dag-teman för kort, fotopresenter och Fotohäften
Nu lanserar fotoproducenten sex nya designs för Alla hjärtans dag.

- Givetvis är det den röda färgen och hjärtan som får mest utrymme. Men vi ser också inslag av guld, vitt och svart och en stilren och modern design, säger Sofie Cismas.

I en av de nya korten kan kunden med ett snirkligt typsnitt placerat i ett hjärta som ser handmålat ut skriva sitt budskap. Detta är en design som förväntas bli en favorit bland årets Alla hjärtans dag-kort. Denna design går även att finna på flertalet fotopresenter och på tre av smartphotos fotohäften (enklare variant av fotobok). Bland fotopresenterna med Alla hjärtans dag design återfinns bland annat; nyckelringkylskåpsmagneterflasketiketter och vinkartongpusselkakburk i metallglasunderläggbrickamuggar och expresso set och musmatta.

De nya designen finns redan att beställa på smartphoto.se

För mer information besök:

Alla hjärtans dag 2017 infaller tisdagen den 14/2. För leverans innan Alla hjärtans dag rekommenderas att beställning görs sedan 2017-02-01. Du hittar samtliga leveranstider här.

Vill du beställa testprodukter eller göra en Alla hjärtans dag special?

Kontakta:

Kontaktperson: