Vi ses på mässan CLEAN & FACILITY!

Vi ses på mässan CLEAN & FACILITY!

Just nu: Sodexo bjuder på två dagar av inspirerande seminarier (värde 495:-)

Den 8-9 oktober förvandlas Kistamässan till den självklara mötesplatsen för oss i Service Managementbranschen. Då går CLEAN & FACILITY-mässan av stapeln och Sodexo är på plats.
I monter F.02 presenterar vi våra tre verksamhetsområden: On Site, Benefits & Rewards och Personal & Home Services. Vi hoppas även kunna inspirera fler till att verka för en bättre morgondag genom att berätta om vårt prisbelönta hållbarhetsarbete.

I montern hämtar du ut din biljett till seminarierna under de parallellt löpande Facility Nordic-dagarna. Sodexo bjuder på anmälningsavgiften (värde 495:-) till denna kunskapsspäckade del av mässan, men antalet platser är begränsat. Boka din biljett till mässa+seminarier via denna länk!>>

Sodexos två seminarier under Facility Nordic-dagarna:

Onsdag 8 oktober: Hållbarhet – ett företags livsstil
Vikten av att arbeta konkret med hållbarhet; att sätta mål, mäta resultat och följa upp för att skapa förändring, lönsamhet och stolthet.

Torsdag 9 oktober: Matchning av servicelösningar till kundernas och deras målgruppers behov
Om hur trender, behov och utveckling ligger till grund för service med mervärde.

Se fullständigt program för båda seminariedagarna>>

Välkommen till seminarierna, att ta en kopp trippelcertifierat kaffe i vårt hållbara café Aspretto by Sodexo (monter F.20) och besöka oss i monter F.02, där du bland annat kan tävla om ett fint pris.

Heja också på de sex Sodexomedarbetare som kommit till final i CLEAN Bright Awards, branschpriset som lyfter fram förebilder och framtidslöften. Vinnarna presenteras den 8 oktober klockan 16.00 på mässans ”Prova På”-område.

Vi ses!