Sodexo Meetings & Events lanserar ny webb för sina anläggningar

Sodexo Meetings & Events lanserar ny webb för sina anläggningar

Sodexo Meetings & Events lanserar nu en ny, bildbaserad webbplattform. Syftet med den nya plattformen är bland annat att besökarna ska få en bättre överblick över alla anläggningar och vad de erbjuder.

”Vi vill att det ska vara enkelt att navigera och att hemsidan ska ge en känsla för våra anläggningar redan på skärmen. Det är inte alltid man har tid att åka och titta på en anläggning innan man gör bokningen och då vill vi att hemsidan ska underlätta valet”, säger Thomas Ivarsson, Distriktschef Sodexo Meetings & Events.

Den nya webbsidan är också bättre anpassad för arbetet med sociala medier, något som Sodexo Meetings & Events satsar på att utveckla ytterligare framöver.

För mer information, kontakta:
Thomas Ivarsson
, Distriktschef Meetings & Events
E-post: thomas.ivarsson@sodexo.com

Sodexo Meetings & Events
Våra hotell- och konferensanläggningar finns på olika platser runt om i Sverige. Vi kan erbjuda allt från herrgårdsmiljö, hotell, spa och mötesplatser i city, till unika möten i vildmarksmiljö. Gemensamt för alla anläggningar är ett genuint värdskap, vackra omgivningar och moderna lokaler, alltid i kombination med högklassig mat. Hos oss kan du hitta allt du behöver för en lyckad upplevelse oavsett om du planerar ett endagsmöte, en flera dagars konferens, en privat weekendresa eller en storslagen fest.

Besök www.sodexomeetings.se för att ta del av nyheter från våra anläggningar samt attraktiva erbjudanden för både nästa konferens och dig och familjen.