BiGTour 2019 - Välkommen till Söderberg & Haaks största lantbrukstour

Pressmeddelande   •   Jun 25, 2019 08:03 CEST

Den 1 juli beger sig Söderberg & Haak ut på vägarna, på vår största (BiG) tour, någonsin. Vi kommer, på sex orter från söder till norr, att visa det absolut bästa som Krone har att erbjuda. Visst kommer du?

- Vi ser fram emot ett riktigt tungt arrangemang, säger försäljningsansvarig Bertil Andersson. Med på touren finns, med reservation för eventuella förändringar, exakthackar, snittvagnar, strängläggare, pressar och slåttermaskiner/krossar. Vi visar vår bredd och vilket fantastiskt maskinprogram Krone erbjuder. De finns en maskin för allt.

Till varje tillfälle bjuds en föreläsare in, vilket innebär ett par timmar med spännande föreläsning, visning och provkörning. Föreläsare och programpunkter uppdateras löpande varför vi ber alla att ha koll på visningsdagar och tider - via bigtour2019.se, där även anmälan görs.

Välkommen till BiGTour2019.

Visningsdagar

1 juli - Hässleholm
3 juli - Halmstad
5 juli - Öland
23 augusti - Falköping PRELIMINÄRT
26 augusti - Linköping PRELIMINÄRT
29-30 augusti - Östersund PRELIMINÄRT

För maskinfakta och program

bigtour2019.se

Besök och gärna under Borgeby Fältdagar så berättar vi mer. Välkommen till monter A4 och Z21.

Söderberg & Haak är Sveriges ledande privata aktör inom maskinhandel för lantbruk, industri och entreprenad. Vi finns representerade på både egna anläggningar och hos privata återförsäljare från Kiruna i norr till Ystad i söder.

Vi marknadsför ledande varumärken som Komatsu, Deutz-Fahr, Krone, Amazone, Dal-Bo och Geringhoff.

Kommentarer (0)

Kommentera