Har du höga krav på prototyper och små serier?

Pressmeddelande   •   Maj 21, 2019 11:37 CEST

Datron neo höghastighetsbearbetning

Nu är det bara 1 vecka kvar

Datron neo kommer till vårt showroom i Lomma

Passa på att boka in ett besök där du kommer att få se hur snabbt och enkelt det är att få fram en färdig detalj med det vägledande, smarta och enkla arbetsflödet på bara fyra steg.

Datron neo har en display med enkel och tydlig design samt självförklarande ikoner. Maskinens aktuella status visas tydligt på en "run screen". Val för funktioner och hantering görs via smartphone liknande knappar. Setup funktionen i Datron neo är kamera-assisterad och hanteras med "swipe"-rörelser. Datron neo är kompatibel med ledande CAM leverantörer och tilläggsdata från CAM kan användas.

Håll dig konkurrenskraftig med Datron neo för prototyper och små serier med höga krav.

Verksamheten omfattas av ett brett spektrum av utveckling, produktion, försäljning och service av komponenter för automatisering, komplettlösningar, specialmaskiner, robotar, CNC-maskiner, CNC-fräsverktyg, PCB-prototyping, Laser, SMD samt dentalmaskiner.

Kommentarer (0)

Kommentera