Polar får ny återförsäljare

Polar får ny återförsäljare

Idag öppnar Hallands Camp upp sina portar i Falkenberg. I stora fräscha lokaler om 2200 m2 kommer Hallands Camp att agera totalleverantör av husvagnar och husbilarfrån bland annat Polar.

De nya och specialanpassade lokalerna ligger endast ett stenkast från E6:an och här hittar du ett brett spann av produkter. Oavsett om du är ute efter ett mindre och smidigt semesterhem eller ett större och mer välutrustat mobilt boende har Hallands Camp vad du söker. Dessutom består 300 m2 av hallen av tillbehörsprodukter från Movera.

”Hallands Camp är en fullserviceleverantör av fritidsfordon där våra kunder kommer att kunna få hjälp med allt som rör camping. Oavsett om det gäller en ny eller begagnad husvagn eller husbil, tillbehör eller service, räcker det med att kunden kommer till oss. Vi ser verkligen fram emot att få inspirera alla campingsugna Falkenbergare med omnejd” Pelle Svensson, platschef på Hallands Camp

Redan till helgens premiärvisning står ett 40-tal husvagnar och husbilar uppställda. Utöver försäljningsdelen erbjuder Hallands Camp en serviceverkstad samt ett 20-tal ställplatser.