Träffa SoliferPolar på Caravan & Camping på Kistamässan

Träffa SoliferPolar på Caravan & Camping på Kistamässan

Den 16-19 februari pågår Caravan & Camping på Kistamässan i Stockholm. I vår monter visar vi upp det senaste från Polar respektive Solifer. Stig in i Polars första husbil – en premiumbil som innehåller snudd på allt redan i standardutförande. Polar 840 är vår helt nya husvagnsstorlek. På mässan kan du prova på hur det känns att styra all teknik i den med hjälp av en smart phone.

Genom ett samarbete med Volkswagen har Polar tagit fram en ny camper, Nanoq. Nanoq är särskilt framtagen för Volkswagens pickup Amarok och hela ekipaget finns på plats på Kistamässan.

Vår mest sålda husvagn och svenska folkets favorit är Polar 560. En av våra populära barnfamiljslösningar är Polar 590 BK. Solifer Artic 520 är en smalare och därmed lättare husvagn som passar den som vill resa runt mycket på vägarna. Allt detta och mycket annat hittar du i SoliferPolars monter.

Välkommen till monter H:30/I:30 för att känna in våren!

Öppettider
Torsdag 10-18
Fredag 10-18
Lördag 10-18
Söndag 10-16

Om du önskar mer information eller vill boka tid för genomgång av produkterna och/eller intervju med någon från SoliferPolar, vänligen kontakta Michaela Palombo, PR-ansvarig SoliferPolar: michaela@soliferpolar.com, +46 (0)73 680 36 69.