Dags att boka resa för nästa sommar

Solresor har nu lagt upp hela sitt utbud för nästa vår, sommar och höst till försäljning. Den som vill solsäkra sommarsemestern 2015 kan därför redan nu boka sin resa.

Inför pågående sommarsäsong lanserade Solresor fem nya charterdestinationer; Costa de la Luz, Algarve, Istrien, Zakynthos och Sicilien. Dessa nyheter finns kvar jämte hela det övriga utbudet även nästa sommarsäsong.

Solresor har ett stort utbud av resor till bland annat Italien, Spanien och Kroatien. Till detta kommer ytterligare nyheter att presenteras inom kort.

-  Till glädje för alla semesterfirare kommer vi inte att se några prishöjningar på våra resor nästa sommar. Vi har däremot lyckats sänka priset på ett stort antal resor, säger Pauline Berndtsson, Informationschef på Solresor.

I Solresors utbud sommarsäsongen 2015 finns resor till:
Cypern, Kreta, Rhodos, Zakynthos, Kalabrien/Syditalien, Sicilien, Dubrovnik, Istrien, Malta, Montenegro, Algarve, Azorerna, Costa de Almería, Costa de la Luz, Mallorca, Menorca, Antalyakusten, Bodrum och Marmariskusten.