Nu släpper Solresor hela sitt program för nästa vintersäsong

Nu är Solresors charterresor för nästa vinter bokningsbara. De som vill fira jul och nyår utomlands kan hänga på låset och redan nu boka en resa till solen.

Solresor släpper nu resorna för vintersäsongen 2012/13 till försäljning. Vanligtvis är det resorna vid jul och nyår som först blir fullbokade. Nästa års jul- och nyårshelg infaller mitt i veckan vilket gör det extra gynnsamt att resa iväg en vecka eller två, utan att behöva ta ut så många semesterdagar.

I Solresors vinterprogram finns charterresor till Oman, Dubai/Förenade Arabemiraten, Gran Canaria, Fuerteventura, Teneriffa, Lanzarote, Madeira, Sharm el Sheikh och Hurghada. Solresor erbjuder också resor med reguljärflyg till Thailand samt rundresor till t ex Sydafrika, Nicaragua och Vietnam.

- Av erfarenhet vet vi att många är snabba med att boka när vi släpper våra resor. Vill man vara säker på att få den resa man vill ha kan det alltså vara en god idé att boka sin resa för nästa vinter redan nu, säger Pauline Berndtsson, informationschef på Solresor.

• nicaragua
  • förenade arabemiraten
  • vietnam
  • sydafrika
  • thailand
  • reguljärflyg
  • hurghada
  • sharm el sheikh
  • madeira
  • lanzarote
  • teneriffa
  • fuerteventura
  • gran canaria
  • dubai
  • oman
  • charterresor
  • charter
  • vintersäsong
  • rundresor

Solresor grundades 1989 och är idag en av Sveriges största researrangörer. Företaget erbjuder resor över hela världen, från traditionella charterresmål runt Medelhavet till långväga destinationer som till exempel Sydafrika, Costa Rica och Tanzania. Solresor är ensamma om att arrangera charterresor från Sverige till bland annat Oman, Azorerna och Menorca. Sedan år 2004 innehar Solresor AAA – högsta kreditvärdighet. För mer information besök oss på vår hemsida.